Kedvezmény őrület 50% MINDENRE + INGYENES KISZÁLLÍTÁS és FELVITEL minden 4.23-től leadott rendelésre.

Vásárlás: gyakran feltett kérdések és válaszok

Hogyan zajlik a vásárlás az Expedo e-shopon? Az internetes vásárlás során felmerülhet néhány kérdés a termék kiválasztásával, szállításával, fizetési lehetőségeivel vagy visszaküldésével kapcsolatban. Mai cikkünkben összefoglaljuk a vásárlás során leggyakrabban felmerülő kérdéseket és válaszokat.

Vásárlás: gyakran feltett kérdések és válaszok

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás egész Magyarország területén csupán 6000 Ft. 240 000 Ft feletti rendelés esetén INGYENES a kiszállítás. A megrendelt terméket közvetlenül az otthonáig kiszállítjuk az első zárható ajtóig. Számunkra minden esetben az ügyfél elégedettsége a legfontosabb.

Mennyibe kerül a bevitel vagy felvitel?

Igényelhet bevitelt vagy felvitelt közvetlenül a kosárban a megrendelés elküldése előtt. A bevitel vagy felvitel ára a megrendelés értékétől függ. 83.000 Ft értékig az ára 8.300 Ft. A 83 000-166 000 Ft értékű megrendelések esetén 16 600 Ft. 166 000 Ft érték feletti rendelés esetén pedig 24 900 Ft.

2.png (1.03 MB)

Hogy zajlik a termék megrendelése?

Először is, válassza ki a tereméket a webáruházunk kínálatából. Kattintson a termékkonfigurátorban a paraméterekre (pl. Ágy mérete,a  fa színe, matrac típusa, tárolóhely), ezt követően kattintson a "kosárba" gombra. A kosárban megadja a címet, a szállítási és fizetési módot, és elküldi a megrendelést. A megrendelés beérkezését automatikus e-mailben visszaigazoljuk, majd egy munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, aki megerősíti a megrendelést és a termék paramétereit. Megrendeljük Önnek a terméket, majd kiszállítás előtt egy-két nappal tájékoztatjuk Önt a pontos érkezési időpontról.

Hogyan történik a fizetés?

  • Utánvételes fizetés/készpénzzel – a termék átvételekor minden esetben készpénzben fizet a termékért a sofőrnek. 
  • Banki áutalással– banki átutalással utalja át a termék árát, és az összegnek legkésőbb egy nappal a megrendelés kézbesítése előtt meg kell érkeznie a bankszámlára.
  • Online kártyás fizetés– Ön kényelmesen, bankkártyával fizet a termékért a GoPay fizetési átjárón keresztül.
  • Személyes átvétel – Személyes átvétel esetén kizárólag előre utalással tudja rendezni a megrendelés összegét!

Mikor érkezik a megrendelésem?

A megrendelés kiszállítási ideje minden esetben csak tájékoztató jellegű.

 

- RAKTÁRKÉSZLETEN - megrendelés visszaigazolásától számított 5 munkanapon belül szállítunk

- 14 napon belül - A megrendelés visszaigazolásától számított 19 munkanapon belül szállítunk - 1-3 hét - A megrendelés visszaigazolásától számított 26 munkanapon belül szállítunk

- 2-5 hét - A megrendelés visszaigazolásától számított 37 munkanapon belül szállítunk

- 5-8 hét - A megrendelés visszaigazolásától számított 58 munkanapon belül szállítunk

Hogyan történik az áru átvétele?

A sofőr körülbelül 15 perccel érkezés előtt felhívja az ügyfelet, és tájékoztatja az érkezés időpontjáról. A termék átvétele után javasoljuk annak állapotának ellenőrzését, hogy nem történt-e mechanikai sérülés a szállítás során. Ha minden rendben van, aláírja az átvételi igazolást, és a termék az Öné.

Mire kell figyelni?

Megrendeléskor ellenőrizze, hogy valóban a megfelelő paramétereket választotta - hogy a fa vagy a kárpit színe megfelel-e az Ön igényeinek.

A sarok tájolásának meghatározásakor mindig figyelmesen olvassa el a részletes termékleírásban található információkat, vagy merítsen ihletet a következő a linken található cikkünkből. Mindig alaposan ellenőrizze át a terméket, amikor átveszi. Ha nem elégedett a termék állapotával, abban az esetben ne írja alá a szállítólevelet. Aláírásával igazolja, hogy a terméket sértetlenül vette át.

3.png (553 KB)

Mit jelent a termék visszaküldése 14 napon belül?

Amennyiben nem elégedett a termékkel, abban az esetben küldje vissza nekünk, és mi visszatérítjük az árát. Önön múlik, hogy személyesen hozza-e vissza, vagy futárszolgálatot vesz igénybe. Nagyon fontos, hogy a termék gondosan be legyen csomagolva és abban az állapotban legyen, amelyben átvette.

Mi a különbség a 14 napon belüli visszaküldés és a reklamáció között?

Alapvető különbség annyi, hogy ha 14 napon belül visszaküldi a terméket, abban az esetben indoklás nélkül visszatérítjük a az árát. Reklamáció esetén köteles kitölteni a reklamációs ürlapot, fényképet küldeni a sérülésről, vagy közvetlenül szakértői elemzésre kell küldenie a terméket. 3 munkanapon belül tájékoztatjuk Önt, a reklamáció állapotáról.

A terméket összeszerelve szállítják?

Minden terméket LAPRASZERELT állapotban szállítunk, így könnyebb és mindenekelőtt biztonságosabb a szállítás. A nagyobb termékeket több csomagban szállítjuk ki, kisebb termékekhez egy csomag is elég. Maga az összeszerelés azonban nem bonyolult, az összeszerelési útmutatót és a rögzítőelemeket a csomag tartalmazza.

Hogyan működik a személyes átvétel?

Elkészít egy rendelést, és kiválasztja a személyes átvételt. A megrendelés visszaigazolásakor egyezteti az ügyfélszolgálattal az átvétel időpontját. Raktárunkban elkészítjük Önnek, Ön pedig a megbeszélt időpontban átveszi. Fizetni a helyszínen nem lehetséges sem készpénzzel sem kártyával, nindenképp kötelező előre utalással a megadott bankszámlánkra. Mennyire egyszerű, igaz?

 

Ossza meg a cikket::

Hozzászólások

Hozzászólás hozzáadása

Ehhez a cikkhez még nincsenek hozzászólások.

Kedvezményes kiszállítás

bármilyen árura

Házhozszállítás

saját autóinkkal

14 napos visszavásárlási

garancia

Újdonságok

Szép bútorok feltöltése