GY.I.K.

  • Mennyibe kerül a szállítás?

    A megrendelés házhozszállítása egész Magyarország területére díjmentesen történik. Számunkra az a legfontosabb, hogy Ön elégedett legyen.

  • A megrendelés menete?

    Válassza ki a terméket a weboldalunkon, amelyet szeretne megrendelni. Az adott terméknél Jelölje be a megfelelő paramétereket (pl.: az ágy mérete, színe, matrac fajtája, ágyneműtartó) és tegye a terméket a kosárba. Ezt követően – már a kosárban - adja meg a címét és a fizetési módot, majd küldje el a megrendelést. Egy automatikus rendszerüzenetben biztosítjuk Önt arról, hogy a megrendelése megérkezett, telefonon pedig a kollégánkkal keresi majd Önt, ahol még egyszer egyeztethetik a megrendelést. Ezután a választott terméket megrendeljük Önnek és a kiszállítás előtt két nappal értesítjük Önt telefonon.

  • Milyen fizetési módok közül választhatok?

    Készpénz – a megrendelés kézhezvételekor fizeti ki az összeget a szállítónak
    Utalás
    – a megrendelés végösszegét legkésőbb a termékek kézhezvétele előtt 2 nappal elutalja a bankszámlánkra
    Fontos! Személyes átvétel esetén kizárólag előre utalással tudja rendezni a megrendelés összegét!

  • Mikor érkezik a megrendelt termék?

    A kézbesítés időpontja minden esetben termékfüggő. Számtalan terméket tartunk ugyanis raktáron, de akadnak olyanok is, amelyeket egyenesen a gyártónál kell megrendelnünk Önnek. Ebben az esetben több hetet is igénybe vehet a folyamat. Ha azt látja a terméknél:

    Készleten – akkor biztos lehet benne, hogy 10 napon belül leszállítjuk Önnek.
    Érdeklődjön – az adott terméklapon látja a várható szállítást.
    Fontos azonban, hogy mindkét esetben a kollégáink keresni fogják Önt a megrendelés kézbesítése előtt két nappal, váratlanul ugyanis sosem érkezünk. A legfőbb érdekünk, hogy elégedett legyen!.

  • Mikor és hogyan vehetem át a megrendelésemet?

    A kollégák minden esetben telefonon egyeztetnek Önnel egy időpontot az érkezés napját illetően. Az Önök által egyeztetett napon a sofőr telefonon értesíti Önt a megrendelése szállításáról. Minden esetben kérjük, ellenőrizze a termék épségét, mielőtt átvenné. Ha ez megtörtént, akkor írja alá a szállítólevelet és a termék máris az Öné.

  • Mire érdemes figyelni?

    A megrendelés átvételekor érdemes ellenőrizni az Ön által rendelt termékek paramétereit: biztosan a megfelelő színt, méretet kapta-e? Emellett győződjön meg arról, hogy a termék épségben érkezett-e. Amennyiben problémát észlel, kérjük, ne írja alá a szállítólevelet, azzal ugyanis elismeri, hogy a termékeket rendeben átvette.

  • Mit jelent a 45 napos visszavásárlási garancia?

    Amennyiben nem elégedett a tőlünk rendelt bútorral, küldje vissza nekünk és mi visszafieztjük a termék teljes vételárát. Azt teljes mértékben Önre bízzuk, hogy személyesen hozza vissza a raktárunkba, avagy szállító partner szolgáltatását veszi ehhez igénybe. Kérjük, azonban, mindkét esetben vegye fel velünk a kapcsolatot ez ügyben. Amennyiben szüksége van segítségre a visszaszállítást illetően, keresse bátran ügyfélszolgálatunkat, ahol a kollégák készségesen állnak rendelkezésére. Mindkét esetben fontos azonban, hogy a termék eredeti állapotban, gondosan becsomagolva érkezzen meg hozzánk.

  • Mi a különbség a 45 napos visszavásárlási garancia és a reklamáció között?

    A legfontosabb különbség, hogy a 45 napos visszavásárlási garancia esetében a vételárat teljes mértékben megtérítjük mindenfajta indok nélkül. A reklamáció esetében azonban fontos, hogy kitöltse a reklamációs formanyomtaványunkat, fotókat mellékeljen hozzá, aszakértőink pontosan megállapíthassák mi a probléma, mely elemet kell cserélni stb. A reklamáció kezelésére 30 nap áll rendelkezésünkre.

  • Hogyan működik a személyes átvétel?

    A megrendelés leadásakor választhatja a személyes átvétel opcióját is. Azokat a termékeket, amelyeknél a weboldalunkon azt látja, készleten vannak, néhány napon belül áthozatjuk Önnek a központi raktárunkból és telefonon értesítjük, mikortól lehet átvenni. Azoknál a termékeknél, amelyeknél azt látja a weboldalon, Érdeklődjön, ugyanúgy afeltüntetett szállítási idő lesz a mérvadó. Bővebb tájékoztatásárt kérjkük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat.

+3670 634-0007

+3670 634-0008

Ügyfélszolgálat: 8:00 - 16:30 között