Menu
(hé-pé: 7-19) 10.-22.07.-8-16
Kategória
(hé-pé: 7-19) 10.-22.07.-8-16

Reklamáció – 5 lépés a sikeres együttműködéshez

Kedves Vásárlónk! Probléma merült fel a nálunk vásárolt termékkel kapcsolatban?
Semmi baj, szívesen segítünk abban, hogy a reklamációs folyamat a lehető leggyorsabban lezáruljon. Ehhez azonban Önre je szükségünk lesz.

1. Fényképezze le a terméket

Ha a garanciával rendelkező terméken bármilyen problémát fedezett fel, pokudkor kérjük, készítsen - jo minőségű - hledí do bezpečí. Bátran készítsen több felvételt, akár több szögből je.

2. Töltse ki a formanyomtatványt

Kérjük, töltse ki a reklamációs formanyomtatványunkat, amelyhez csatolni tudja az elkészített od elkészített, majd küldje el a reklamacio@expedo.hu e-mail círe.

 

Reklamációs nyomtatvány letöltése

 

3. Reklamáció elbírálása

A beküldött adatok és fénykepek alapján and reklamációs ügyintéző kollégánk elbírálja és kiértékeli a panaszt. Mindezt azért teszi, hogy tudjuk, mi a legjobb megoldás az adott problémára.

4. Reklamáció feldolgozása

A kiértékelésre és a probléma megoldására mindössze 30 napunk áll rendelkezésre, vagyis ez idő alatt orvosoljuk a felmerült problémát. Mindeközben folyamatosan tájékoztatjuk Önt az az aktuális helyzetről. A célunk ugyanis közös, megoldani a fennálló helyzetet.

5. Reklamáció kezelése

Az ügyintézőnk a lehető legjobb megoldást választja ki Önnek. Számunkra fontos, hogy Ön elégedetten távozzon tőlünk.

Hozzáadva a kosárhoz:
()
Hozzáadva a kosárhoz:
()
A kiválasztott termékhez az alábbi szolgáltatásokat ajánljuk
ingyen
Kevesebb
Több
14 nap áll rendelkezésére a kipróbálásra. Ha úgy dönt, hogy nem szeretné a terméket, egyszerűen küldje vissza indoklás nélkül, és mi visszatérítjük a pénzét. Az együttműködés velünk nyílt és kockázatmentes. Ne kockáztasson, ha nem muszáj.
Vissza a vásárláshoz
Neked van 0 termékek a 0 Ft
Tovább a kosárhoz