Reklamáció – 5 lépés a sikeres együttműködéshez
Kedves Vásárlónk! Probléma merült fel a nálunk vásárolt termékkel kapcsolatban?
Semmi baj, szívesen segítünk abban, hogy a reklamációs folyamat a lehető leggyorsabban lezáruljon. Ehhez azonban Önre je szükségünk lesz.
1. Fényképezze le a terméket
Ha a garanciával rendelkező terméken bármilyen problémát fedezett fel, pokudkor kérjük, készítsen - jo minőségű - hledí do bezpečí. Bátran készítsen több felvételt, akár több szögből je.
2. Töltse ki a formanyomtatványt
Kérjük, töltse ki a reklamációs formanyomtatványunkat, amelyhez csatolni tudja az elkészített od elkészített, majd küldje el a reklamacio@expedo.hu e-mail círe.
Reklamációs nyomtatvány letöltése
3. Reklamáció elbírálása
A beküldött adatok és fénykepek alapján and reklamációs ügyintéző kollégánk elbírálja és kiértékeli a panaszt. Mindezt azért teszi, hogy tudjuk, mi a legjobb megoldás az adott problémára.
4. Reklamáció feldolgozása
A kiértékelésre és a probléma megoldására mindössze 30 napunk áll rendelkezésre, vagyis ez idő alatt orvosoljuk a felmerült problémát. Mindeközben folyamatosan tájékoztatjuk Önt az az aktuális helyzetről. A célunk ugyanis közös, megoldani a fennálló helyzetet.
5. Reklamáció kezelése
Az ügyintézőnk a lehető legjobb megoldást választja ki Önnek. Számunkra fontos, hogy Ön elégedetten távozzon tőlünk.