INGYENES KISZÁLLÍTÁS és FELVITEL a 4.10 és 4.21 között leadott ÖSSZES  megrendelésre| Vásároljon MOST!

Csak a raktáron lévő termékeket szeretné látni?Semmi probléma.

Vojtěch Král
8.10.2019

Korszerűsíti otthonát, bútorokat keres, és nem akar várni? Használja ki a szűrő lehetőségét. Nagyon egyszerű, és bármilyen kategóriában, alkategóriában működik.

Csak a raktáron lévő termékeket szeretné látni?Semmi probléma.

A bútorok kínálata gyakran kimeríthetetlen. Rengeteg kanapé, ágy, szekrény stb. Minden terméknek lehet többféle mérete, színe és tartozéka. De mi van, ha gyorsan szeretnék hozzájutni az áruhoz, és szeretném, ha a lehető leghamarabb az otthonomba kerüljön?

Szűrjük a raktárkészletet

Az Expedo.hu e-shop képes szűrni a raktárkészletet, így csak azokat a termékeket fogja látni, amelyek raktáron vannak, és azonnal szállítható.

Csak nyissa meg bármelyik kategóriát a navigációs sávból, és a bal oldali panelen azonnal észreveheti a zöld játékautót pipával és a "Készleten" feliratot. Csak jelölje meg, és a rendszer azonnal kiszűri a nem raktáron lévő termékeket. Csak azok maradnak, amelyekből raktárunkon van legalább 1 színváltozat.

3HU.jpg (204 KB)

Az ellenőrzés után azonnal látható az összes termék előnézeti képén az "készleten" zöld felirat, amint a következő képen is látható.

Itt nem talál egyetlen olyan terméket sem, amelyeknek nincs legalább egy változata a raktáron.

2HU.jpg (242 KB)

A termékre kattintás után eljutunk annak részleteihez. Itt minden változatnál zöld színnel jelölik azt a színt / dekort, amely elérhető.

Például az alábbi képen látható, hogy a 140x200 cm méretű DOUBLE 2 kárpitozott ágy azonnal elérhető készleten a Cosmic 100 kárpitozással.

Mit tegyek, ha a termék nincs raktáron?

A bútor iránti kereslet nagy, és a készlet elérhetősége gyakran változik, akár napközben is. Tehát, ha raktáron látja a kívánt bútordarabot, akkor ne habozzon, és ne engedje, hogy valaki elhappolja Ön elől.

A szállítmányok naponta érkeznek hozzánk, de még így is nehéz minden megrendelést hamar teljesíteni.

 

Ha a kívánt termék nincs raktáron, abban az esetben piros színnel láthatja, hogy mi a hozzávetőleges szállítási ideje. Naponta szállítunk, ennek ellenére sem tudjuk pontosan, hogy a megrendelése melyik szállítmányban lesz. Azonban nem kell aggódnia, telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot a tényleges kézbesítés előtt 1-2 nappal, hogy tudassuk a szállítás pontos idejét.

Ossza meg a cikket::

Hozzászólások

Hozzászólás hozzáadása

Kutasi Zoltánné: Reklamáció! 25.10.2021
Aragon 19/71. jobbos ülősarkot rendeltem : szeptember 29-én. Rendelést követően pár óra múlva telefonon jelezték, hogy van raktáron.!! Ezek után az így a lecserélendő ülősarkot nagyon gyorsan és ÁRON ALUL, el kellett adni, mivel szept. 11-től szállításal igérték.. 12-én érdeklődtem .újbol a bútor érkezéséről, akkor közölték velem, hogy nincs meg!! szept, 08-án érdeklődtem a bútor érkezéséről akkor !!nem mondták, hogy nincs meg a megrendelésem,!! Így oda kellett adnom érkezni fog az új. 12-én újból érdeklődtem az érkezésről akkor tudatták velem, hogy nincs a raktáron. Kérdezem : hová lett hétvégén az ülősarok? miért nem küldték a megigért raktárkészletről? Az önök híbájából kellett olcsón eladni,- és végül még mindég ülőalkalmazosság nélkül kell lennünk egy családnak! Továbbá még kérdem: Hány % kárpótlást kapok a fére tájékoztatásukból eredő anyagi vesztességért, valamint a kényelmetlenségünkért? ami egyéterműen az önök híbájából történt. nem utolsó sorbe mikor is kapom meg a megrendelésem?
Kedvezményes kiszállítás

bármilyen árura

Házhozszállítás

saját autóinkkal

14 napos visszavásárlási

garancia

Újdonságok

Szép bútorok feltöltése